sobota, 29 maja 2010

Brak czasu, a przy tym same nowości;)...









Powinnam częściej zamieszczać post i tak też będę robić, ale w tym tygodniu nie miałam kompletnie czasu.. Ostatnio moje życie nabrało rozpędu i z niczym nie mogę się wyrobić. Na szczęście w tygodniu znalazłam czas na zakupy (na nie mam go zawsze:D). Pojechałam do galerii i chyba pierwszy raz w życiu spędziłam tam tylko 2 godziny, gdzie zawsze zajmuje mi to jakieś 6 (wiem to chore:P). Dzisiaj, będąc na moim ulubionym sushi też zrobiłam malutkie zakupy:). W końcu kupiłam szminkę (Michael Kors), która jest idealna. Ma piękny różowy kolor, wygląda świeżo, dziewczęco, kusząco..po prostu wspaniale:). Lubię dobre kosmetyki i wiem, że warto w nie inwestować:). Kupiłam też zwykłe czarne baleriny w PRIMA MODA, jeansową torebkę z Reserved i okulary z H&M:) . W tym tygodniu moja szafa otrzymała kilka nowych ubrań:), a mianowicie: torbę, sukienkę w paski, bokserkę z palmami, balerinki z River Island, szarą sukienkę z Pull&Bear, żółty zegarek firmy Swatch, perfumy Emporio Armani "DIAMONDS", czarne jeansy, tunikę w grube pasy t-shirt i białą marynarkę ze Stradivariusa. Zdjęcia zamieszczam poniżej, ale nie ma tu wszystkich..zrobię resztę innym razem,jak będę to mieć na sobie:).

7 komentarzy:

  1. Anonimowymaja 29, 2010

    Ok, miałam być szczera, a więc będę :D

    Torby są świetne :) Ta jeansowa jest bardzo fajna i oryginalna :D
    balerinki są mega zwłaszcza białe :D

    2. stylizacja baardzo mi się podoba :D
    zegarek wymiata :D

    nowe okulary też zajebiste :D uwielbiam takie :)

    wszystko mi się podoba oprócz... tej koszulki na 1. stylizacji :) :D

    tak, częściej zamieszczaj posty :D

    a i szminka przecudna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie szminka, tunika w paski i torebka jeansowa sa najlepsze:))
    chociaz okulary tez super na Tobie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będę tu zaglądać na pewno:) a perfumy piękne ale moimi faworytami i miłością są Idole d'armani <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tunika w paski <33 i ta torebka jeansowa... pozazdroscic:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh zazdroszcze absolutnie szminki! z perfumów bedziesz napewno zadowolona, sama ich używam i nie wiem co by było gdybym ich nie miala:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miami vice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę marynarki :)))))))) CUDNA!!!!!!
    Poza tym twoj styl ma cos intrygującego w sobie. Każdy zestaw mi sie podoba :))

    OdpowiedzUsuń