niedziela, 6 czerwca 2010

Zazdrość i jad:(



Tak,właśnie tak brzmi tytuł mojego posta.. Muszę o tym napisać bo szlag mnie trafia:/.. Trafia, bo jak czytam niektóre komentarze zdjęć, opinie na różnych stronach to ... coś mnie tam strzela:/. Jakiś czas temu wysłałam zdjęcia na blog Tomasza Jacykowa. Zawsze go ceniłam i szanowałam jego pracę. Jest szalenie ciekawą osobą i cieszę się, że moje zdjęcia znalazły się na jego stronie i zostały przez niego skomentowane. Tym bardziej się cieszę, bo opinia okazała się pozytywna, nawet bardzo:). Nie miał żadnych zastrzeżeń, a szczerze mówiąc obawiałam się, że jakieś będą, bo jest "okrutnie szczery";). Nawet gdyby napisał, że wyglądam strasznie i powinnam się gdzieś schować to wiedziałabym, że to opinia szczera, bez złośliwości i tego jadu.. Ale niektóre osoby są okrutne i niesprawiedliwe. Nie tylko w stosunku do mnie, mówię tu też o innych. Niektóre osoby, komentujące stylizacje, między innymi na blogu Jacykowa, potrafią przyczepić się nawet do tych idealnych stylizacji, do tych które wyglądają jak z gazety, z reklamy, z filmu.. Powiedzą, że wyglądasz beznadziejnie, źle, że torebka jest nie taka, że buty złe, że marynarka beznadziejna.. Po prostu w głowie mi się nie mieści. Uważam, że większość tych ludzi nie ma zielonego pojęcia o modzie. Wchodzą i piszą takie bzdury pełne złości i jadu bo sami mają kompleksy, są pozbawieni pewności siebie i zazdroszczą.. Ja nie przejmuje się tymi komentarzami, bo jestem tak pewna siebie, że żadna krytyka nie jest w stanie jej zmienić. Tylko boli mnie to, że ludzie nie potrafią chwalić innych za ich wygląd, piękne, pomysłowe stylizacje i za ich odwagę, że przesyłają te zdjęcia i oczekują sprawiedliwych opinii. Powinno się kurczę tępić takich ludzi;p!! Nienawidzę tej zazdrości:(..
I wrzucam zdjęcia przy okazji:)
Pierwsze:
-okulary H&M
-koszula H&M
-kamizelka UNITED COLORS OF BENETTON
-spodnie ZARA
-torebka RESERVED
-buty HD
Drugie:
-sukienka ZARA
-marynarka RESERVED
-leginsy NIE PAMIĘTAM:D
-balerinki RIVER ISLAND
-torebka ZARA

12 komentarzy:

  1. Tak ludzie nie mają zielonego pojęcia o czymś a piszą i to w taki sposób, że po prostu nie powinni. Ciekawe czy to samo powiedzieliby w prosto w oczy. Myślą, że jak kogoś skrytykują to wiedzą najwięcej o modzie. A właśnie tak nie jest.

    a co do stylizacji to są mega :) ta jeansowa torebka wygląda rewelacyjnie :D
    wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie zazdroszczę Ci tych marynarskich (dobrze widzę?) baletek z River Island, są prześliczne i bardzo zgrabnie leżą na stopie. Ahoj! ;)

    --
    http://dirtyhookah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkowicie się zgadzam z Twoimi przemyśleniami. Jak powszechnie ludzka zazdrość i nienawiśc nie znają granic! Ale najważniejsze jest to, że TY czujesz się rewelacyjnie. Zresztą nawet ślepy zauważy, że ubierasz się niepospolicie ładnie z nutką ekstawagancji.
    Jak dla mnie twoje "zestawy" są niezwykle starannie dobrane i co najważniejsze PRZEMYŚLANE :)

    Pozdrawiam i 3mam kciuki za modowe sukcesy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak myślałam, że Cie tam widziałam. Wyglądałaś bardzo fajnie- ale wiesz jacy są ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję:), za kciuki za modowe sukcesy:P, przyda się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wyglądasz dlatego nie rozumiem że komus sie cos moze sie nie podobac, jak dla mnie najfajniejsze jest pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. totalnie niedojrzale podchodzisz do tego wszystkiego, to co napisałaś to jakiś wykluczający sam siebie bełkot, czuć w tym jakąś desperację, tylko nie wiadomo dlaczego, jeśli jesteś pewna siebie, dlaczego pozwalasz zaszczepić w sobie wątpliwość, która owocuje takimi "wypocinami", radzę się przyzwyczaić do wszechobecnej w internecie krytyki, ogólnie to jest tak, że każdy ma prawo się wypowiedzieć, a fakt, że jakieś stylizacje są profesjonalne, nie daje im monopolu na uwielbienie, ludzie są różni, gusta są różne, i oczywiście zawiść też jest, ale nie ma się co kłócić z dziećmi neo, zweryfikuj swoją postawę, złość piękności szkodzi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nie zrozumiałaś treści.. Ja się tym nie przejmuje, bo zupełnie nie robią mi Ci ludzie.. Co nie znaczy, że moim zdaniem ich komentarze sa zbędne. Zawsze znajdzie się jeden wśród dziesięciu który się uczepi i pojedzie po wszystkich. Moją dojrzałość zostaw mi. I przeczytaj posta raz jeszcze, albo tyle razy aż zrozumiesz o co w nim chodzi:). Nie ma żadnego bełkotu i desperacji. Po prostu napisałam o tym, że wielu z tych ludzi siedzi w swoich domach, są zakompleksieni i jadą po innych bo nic innego im nie pozostaje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. napisz tego posta przynajmniej na poziomie ucznia liceum, to może się skuszę na ponowną torturę, widać nie umiesz wyrażać myśli słowami, bo post (tekst w nim zawarty) swoje, a Ty swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a Ty zachowuj się na poziomie ucznia liceum i będziemy kwita:). Nie dziękuję za Twoje tortury, są zbędne i zupełnie mi obojętne, dlatego nie musisz się produkować. Produkuj się u siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie jest 'spotkać' w sieci osobę, która mnie nie zna, nie wie, że powinna się na baczności trzymać, bo ja lubię działać dywersyjnie, Twój post mnie bardzo rozbawił, i wiem co chciałaś wszystkim przekazać, ale mam dziś dzień uszczypliwości i musiałam się przyczepić to tego nieudolnego tekstu, taka już jestem... na przyszłość nie pisz jak dzieciak, z frustracją i naiwnością w tle, bo znów się przyczepię (jeśli jeszcze tu w ogóle zajrzę)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja naprawdę nie prowadzę tego bloga po to, aby ktoś wchodził tu i po mnie jeździł. Naprawdę Twoje komentarze tego typu są zbędne bo nic nie wnoszą:(. Nie pisz już proszę:), tak będzie lepiej:). Nie ma sensu się kłócić, nie uważasz? Zakończmy ten temat raz na zawsze i będzie ok:). Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń