czwartek, 20 maja 2010

Pierwszy raz




To mój pierwszy wpis:). Trochę się obawiałam zakładania tego bloga.. Bo co jeśli nikt nie będzie go czytał? Okaże się to moją największą porażką;). Mam jednak ogromną nadzieję, że z czasem blog stanie się jednym z tych, które będziecie chcieli oglądać i czytać:). Na początek wrzucam 3 swoje fotki. Może nie są profesjonalne bo robione z samowyzwalacza, ale mniej więcej widać mnie na nich:). Zapraszam do odwiedzania bloga i szczerego komentowania, bo tylko w ten sposób będzie mógł być coraz lepszy:)..
ZDJĘCIE NUMER 1: okulary H&M, kurteczka H&M, koszula levi's, getry H&M, trampeczki H&M, torebka H&M
ZDJĘCIE NUMER 2: skórzana kurtka CACHE-CACHE, koszulka H&M, getry H&M, buty BAGATT, torba UNITED COLORS OF BENETTON
ZDJĘCIE NUMER 3: sweterek PULL&BEAR, koszulka PULL&BEAR, spodnie PULL&BEAR, buty HD, torba Louis Vuitton

11 komentarzy:

  1. Anonimowymaja 20, 2010

    Każde zestawienie bardzo fajnie :) NinjaJDW

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 20, 2010

    to piszesz dla kogos czy dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. fashionfashionmaja 20, 2010

    dla ludzi, dla siebie i przede wszystkim od siebie:]

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 mi sie podoba:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowymaja 20, 2010

    Piszesz,że moda jest Twoja pasją,co mam przez to rozumieć ze lubisz sie modnie ubierać czy że chciałabyś coś robić w przyszłości w tym kierunku?

    OdpowiedzUsuń
  6. fashionfashionmaja 20, 2010

    wiążę z tym przyszłość. Od września zaczynam naukę na MSKPU w Warszawie. Pasja to nie modne ubieranie się.. Trochę pomyliłeś/pomyliłaś pojęcia:). Ale z drugiej strony coś w tym jest, bo dla większości moda to tylko ubrania, ze mną jest zupełnie inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowymaja 21, 2010

    Fajnie że masz jakieś zainteresowania i chcesz coś z tym zrobić,pogłębiać wiedzę itd...życzę powodzenia i może kiedyś własnej marki odzieżowej:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. fashionfashionmaja 21, 2010

    nie zamierzam posiadać własnej marki bo bardziej kręci mnie praca stylisty, na maxa mnie kręci;). W każdym bądź razie dziękuję:) i również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twój blog masz świetną figurę i fajne ciuchy tylko zdjęcia poproszę większe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super masz Hania ten blog:) Ilona mi o nim wspomniała, więc weszłam z ciekawości. Muszę Cie kiedyś zabrać na zakupy:P - Marlena

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ze ani słowa o zegarkach, szczególnie tez z pierwszego zdjęcia mi sie podoba!
    Mozna wiedzieć skąd pochodzi?
    A w ogóle wszystkie 3 stylizacje bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń