piątek, 21 maja 2010

Torby, torebki, torebeczki...






Chciałoby się mieć ich całe mnóstwo:)(przynajmniej JA, WIELKA KOLEKCJONERKA TOREBEK;)). Inna na każdy dzień tygodnia i miesiąca.. Najbardziej lubię te ogromne, z dużą ilością przegródek w środku:P. Kolor i fason zależałby od tego jaki miałabym nastrój danego dnia:).
Pierwszą rzeczą,jaką oglądam będąc na zakupach jest torebka, a że zakupy robię raz w miesiącu, (takie na fest:P), to już teraz mam ich całe mnóstwo:). Niedługo koniec miesiąca maja, więc wyruszam na kolejny zakupowy szał;). Tak, przyznaję bez bicia JESTEM ZAKUPOHOLICZKĄ.. To najgorszy nałóg ze wszystkich! Na szczęście mój jedyny;)). Torebka jest odzwierciedleniem kobiecej duszy;), całym jej dobytkiem, rzeczą bardzo osobistą, kryjącą w sobie wiele tajemnic:). Uwielbiam torebki. Oprócz zegarków, są moim ulubionym dodatkiem:). Przedstawiam kilka ulubionych, ukochanych propozycji (dzisiaj tylko te, które wyszukałam w internecie z racji tego, iż nie ma mnie w domu. Za to jutro wrzucę zdjęcia kilku swoich okazów:). Komentujcie, oglądajcie, oceniajcie:)

1 komentarz:

  1. Anonimowymaja 21, 2010

    Torebki są śliczne :D

    czekamy teraz na Twoje :)

    OdpowiedzUsuń