niedziela, 13 czerwca 2010

Raz się żyje..:)









Postanowiłam jednak zrobić zdjęcia.. Akurat te bardzo chciałam zrobić w plenerze, bo z moim nowym aparatem jeszcze w nim nie byłam, ale pogoda mi nie sprzyja:(. Do wtorku ma być brzydko:(, a ja zrobiłam zakupy i muszę się pochwalić, co nowego zawitało w mojej szafie;). Z tego względu, że zapowiadają upały postanowiłam kupić sukienkę i krótkie spodenki:). Niestety, to nie wszystko:(.. Jestem okropna!! bo zaczęłam chodzić po tych wszystkich sklepach i niechcący natknęłam się na piękną torebkę River Island (a przysięgałam sobie, że nie kupie na razie torebki!).. Musiałam ją mieć! Zakochałam się po uszy:). Urzekł mnie jej przepiękny jasny, różowy kolor (prawie nie widać, że różowy), no i całokształt. Jest po prostu przecudna:P. A potem nie wiedząc dlaczego, weszłam do MANGO, jakaś dziwna siła przyciągania;).. I zobaczyłam ją, piękna bluzka wisząca na wieszaku:P. Jest niesamowita:P, bardzo kobieca i delikatna. Aż błagała się o to, żeby ją kupić:P. Powinnam zabierać ze sobą odliczoną kwotę pieniędzy, bo nie mogę nad sobą zapanować;). NO CÓŻ.. RAZ SIĘ ŻYJE:)
Jak skończę sesję, czyli w połowie lipca, zdjęcia będą dużo lepsze i ciekawsze.. Na razie ze względu na brak czasu, muszę się zadowolić swoim niebieskim pokojem;).
Sukienka - H&M
Kurteczka (kupiona w zeszłym roku)- Stradivarius
Balerinki - Tommy Hilfiger
Spodenki - River Island
Torebka - River Island
Bluzka - MANGO
Okulary - H&M

18 komentarzy:

  1. ... i bardzo dobrze że te wszystki rzeczy kupiłaś - raz się żyje!!! I masz świetny gust, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa.. jakie świetne ciuszki :D
    nie będę wyliczać co mi się podoba bo wszystko jest zajebiste ;)

    torba i sukienka, masz rację- boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ;)
    podajesz maila i ja w ramach mego miłościwego serca wysyłam zaproszenie i już;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że poszłaś na szafiarki... wpadłaś niestety w bezdenną dziurę bezguścia, tamto miejsce to oaza prowincjonalnej mody i zacofania

    OdpowiedzUsuń
  5. Biala sukienka piękna! :0

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Ann.
    www.pinacoolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się bardzo bluzka z ostatniego zestawu. to z Mango? piekna jest.

    http://matkapolkawuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o,już doczytałam że z Mango :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodenki są cudowne! heh też niestety czasem mam ten problem.. niemożliwość odmówienia jakiegoś cudeńka;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szorty prezentują się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. szorty są jak najbardziej fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę sukienki,:)

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaa, te ciuchy są świetne! najbardziej uwielbiam tutaj szorty, sukienkę i bluzkę. : )))

    ps. i bardzo podobają mi się twoje włosy. : D

    OdpowiedzUsuń
  13. szorty bardzo najsss! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne szorty! :) Chce takie!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. otóż GB to główne miejsce rozrywki gdańskiej młodzieży :D w weekend, szczególnie przedświąteczny albo gdy się coś w galerii dzieje - nie ma bata, spotkasz znajomych ;D

    hmmm, well... kocham obcasy, ale recepty na chodzenie na nich nie mam, przynajmniej tak mi się wydaje, to po prostu dar od Bozi :D wiele mam takich butów, w których chodzenie jest katorgą, ale czego się nie robi dla imidżu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a tak wgl, skąd jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wejherowo znam :D
    tak, to straszny ból, takie ładne buty, w myślach pięknie sobie w nich pomykam cały dzień, a w rzeczywistości po połowie dnia marzę tylko o tym, by je zdjąć :D ale cóż, może na razie zakładaj je na krotkie dystanse, póki się nie przyzwyczaisz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka po prostu mistrzostwo!!! świetny kolor, ahh i super szorty! Trzymam kciuki za sesję, wiemm co czujesz!:*

    OdpowiedzUsuń