czwartek, 15 lipca 2010

dzisiaj bez tytułu








Nie mam pojęcia dlaczego dzieje się tak, że kiedy przychodzi czas przecen, nic mi się nie podoba. Chodzę po tych sklepach i nie ma tam takich rzeczy, które mogłyby mnie zachwycić. Byłam trochę zła, bo idąc na przecenowe zakupy sądziłam, że wrócę z siatami pełnymi cudownych rzeczy.
Z pustymi rękami jednak nie wróciłam:). Kupiłam piękną torbę w sklepie Parfois. Czarna, na ramię bądź do ręki, pojemna i podoba mi się w niej to, że wygląda fajnie do obcasów jak i do trampek:). Nie należała do rzeczy przecenionych ale nie mogłam się jej oprzeć;). Kolejna rzecz to spodnie.. BIAŁE!! Nigdy bym nie pomyślała, że kiedyś kupię spodnie w kolorze białym.. i nadal czuje się z tym dziwnie, jeszcze ich nie nosiłam, ale wydaje mi się, że wyglądają naprawdę dobrze:). Do niskich butów nie bardzo, ale do tych czarnych obcasów jak najbardziej:), do tego koszula w kratę, którą uwielbiam:). Może spodobały mi się dlatego, że od dawna szukam spodni dziurawych. To tyle:). Ta zielona miętowa tunika została przeze mnie kupiona w zeszłym roku i nigdy jej nie nosiłam. Dopiero teraz nadszedł czas, kiedy ujrzy światło dzienne:).
buty- jakiś sklep;)
tunika- Carlings
torba- Parfois
koszula- H&M
koszulka- River Island
spodnie- Pull&Bear

11 komentarzy:

  1. masz świetną fryzurę:) gdy miałam prostą grzywkę też się tak często czesałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna koszula w kratę połączona z porwanymi spodniami!!Zaciekawiłaś mnie i zaczęłam przeglądać cały blog i stylizacje i jest świetnie więc stwierdziłam,że dodam do obserwacji!!! ps. fajna grzywa:)POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rzadko coś mogę upolować na wyprzedażach

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulę w kratę z chęcią bym Ci ukradła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta tunika jest prześlicznaaaa !!! :)
    a w białych spodniach wyglądasz naprawdę good ;)
    torba jak najbardziej na TAK :D

    P.S. jakie noooogi ;) i jaka opalona jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous!
    loving the blog
    great posts
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  7. cuuuudowna torba! zakochałam sie;D a co do spodnie heh też już robiłam podejścia do białych bo mam w głowie już kilka zestawów i może w końcu się skusze na nie..:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw z koszulą w kratę mego świetny! Z pazurem! :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest świetna ;)
    A z przecenami mam podobny problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta tunika ma świetny kolor, bardzo Ci w niej ładnie :)
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelka!!!!! Świetny biało-czarny zestaw. I ten niesforny węzełek na głowie, wszystko świetnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń