piątek, 23 lipca 2010

zmiany





Od września zaczynam naukę w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Niestety wiąże się to z pewnymi zmianami. Muszę wziąć urlop dziekański na Psychologii bo chciałabym przez pierwszy rok poświęcić się kostiumografii. W międzyczasie pozaliczam zaległe przedmioty z psychologii i na 3 rok wrócę z czystą kartą:). Jest mi cholernie szkoda tego roku:(.. tak naprawdę nie chcę brać tego urlopu:(, ale czuję, że powinnam..
To tyle na temat życiowych zmian;). Teraz o rzeczach przyjemnych:D i to bardzo:D.
W niedzielę wyjeżdżam do Warszawy na 3 dni i do Krakowa na 2 dni;). Oczywiście nie obejdzie się bez zakupów:P. (Musiałabym być wariatką, żeby nie poświęcić wypłaty w takim miejscu;)). Mam zamiar kupić tyle, ile będę w stanie przywieźć;P. Towarzyszyć mi będzie mój wspaniały mężczyzna:). Liczę na jego cierpliwość w trakcie zwiedzania tamtejszych galerii;). Na pewno zrobię mnóstwo zdjęć, które zobaczycie jak wrócę:).

Oto kilka moich MUST HAVE jeszcze tego lata;):
1. Spodnie marmurki (których za cholerę nie mogę nigdzie dostać!)
2. Jakaś cudna torebka w kolorze pudrowego, brudnego różu (posiadam jedną, ale druga nie zaszkodzi;)
3. Lakier do paznokci w kolorze miętowym, którego również nie mogę znaleźć(paranoja)
4. Okulary Ray Ban Aviator
5. Dużo, dużo koszulek;) (lubię te kolorowe, z napisami i nadrukami, bo wyglądają świetnie w zestawieniu z obcasami jak i trampkami, do sweterka jak i do marynarki)

I to tyle jak na razie:). W tym momencie zmierzam na masaż (nic przyjemnego:() i wracam tu w przyszłym tygodniu z ogromna ilością zdjęć i mam nadzieję - ubrań:)..

8 komentarzy:

  1. AAA! Miętowy lakier, miętowy kolor!!! AAA!!!! Jakby nagle odkryto taki kolor a kiedyś to był zwykły seledyn ;/ Nie zrozumiem kobiet :P

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulek też poszukuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i nigdy ich nie zrozumiesz:P, jesteście zbyt prostymi istotami:).

    OdpowiedzUsuń
  4. swego czasu chorowałam na torebkę w kolorze pudrowego różu :) kupiłam wtedy właśnie taką mizensę emili, jaką masz na zdjęciu w poście. i właśnie dzisiaj urwał mi się od niej pasek (oczywiście kiedy przebiegałam przez ulicę w niedozwolonym miejscu, więc chcąc uniknąć bycia zauważoną osiągnęłam dokładnie odwrotny skutek :). mimo wszystko mizensę polecam gdybyś chciała kupić, nawet mam kod rabatowy na etorebka.pl - c811a83b (5% rabatu to niby nic, ale zawsze parę złotych do przodu), bardzo fajnie się nosi i jest naprawdę pojemna jak na takie maleńkie chucherko :) a pasek urwał się z mojej winy - przeładowałam ją dziś porządnie ;)
    pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie ją obserwuję na allegro:D. mi też wpadła oko:P. i jeśli nie dostanę nic w Warszawie to na pewno ją zamówię:). Dzięki za pomoc:), opinia bardzo przydatna:D. A Ty uważaj na tych ulicach:D

    OdpowiedzUsuń
  6. mietowych lakierów teraz wszedzie pełno. Inglot ma takowy w swojej kolekcji oraz IsaDora np.

    OdpowiedzUsuń
  7. mięta na paznokciach trąci obecnie snobizmem szafiarskim ;p, reszta na Twojej liście to rzeczy, które już są lub będą trendami w odwrocie wkrótce, przemyślałabym to jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoje spodnie marmurki upolowałam na przecenie w New Yorker. ;) Może jeszcze je znajdziesz tam. ;)

    OdpowiedzUsuń