piątek, 6 sierpnia 2010

CAMELOWY BEŻ / MUST HAVE NA JESIEŃ






Po dokładnym przeczytaniu wrześniowego ELLE i przeanalizowaniu trendów na jesień/zimę 2010/2011 stwierdzam jedno! W mojej szafie w tym sezonie, królować będzie kolor "camelowy beż":). Bez wątpienia będzie to najpiękniejszy kolor tej jesieni. Jestem zachwycona każdym jego odcieniem:).
Już od dłuższego czasu myślę nad tym, co musi znaleźć się w mojej szafie tej jesieni. Z każdymi nadchodzącymi trendami jestem bardziej świadoma własnego stylu. Zawsze stawiałam na prostotę i do dnia dzisiejszego nadal się tego trzymam:). W prostocie piękno tkwi;). W związku z tym, że za jakiś miesiąc kończy nam się upalne lato, postanowiłam zrobić listę rzeczy, które mieć muszę i bez których jesień 2010 się nie odbędzie:D. Po pierwsze marynarka w kolorze pudrowego różu bądź wyżej wymienionego "camelowego beżu"! Podobna jak na zdjęciach. Lubię marynarki i mam zamiar nosić je częściej niż dotychczas. Uwielbiam zestawienie marynarki, rurek, zwykłej koszulki, wysokich butów i fajnego zegarka:). Zestaw jeden z najprostszych a może zdziałać cuda:). Kolejną rzeczą na liście jest długi sweter. Koniecznie w kolorze "camelowego beżu", a jeśli nie w tym to w jakimś jasnym kolorze:). Trzecią rzeczą są czarne, sznurowane, wysokie buty firmy PROMOD. Są niesamowite! Będą niezastąpione tej jesieni! Te trzy rzeczy są w tej chwili najbardziej przeze mnie pożądane;). Mam nadzieję, że znajdę dokładnie to co chcę i jeśli tak się stanie, nie zabraknie tego na blogu:). To na razie tyle, jeśli chodzi o moje MUST HAVE. Oczywiście nie ukrywam.. jest ich dużo więcej, ale nie można mieć wszystkiego:(.

9 komentarzy:

  1. "camelowy beż". ciekawe;)
    w takim razie czekamy na twoje jesienne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te promodowe buty są dość staranną "zżynką" podobnego cudeńka by Burberry, wiesz?

    xx, Blathwen

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, a zara w każdym sezonie "zżyna" od największych projektantów, jak każda inna firma tego typu.. Więc nie widzę problemu:). Tańsza wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam beże. :0 Uwielbiam styl militarny. Moja lista tego co powinnam miec na nowy sezon, jest baaardzo długa. Myślę nie tylko o jesieni ale także (już) o zimie 0_0
    Powyższe buty średnio mi się podobają ale to nieważne, bo przecież nie są dla mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja też jest długa ale te trzy rzeczy muszę kupić najpierw:), jeszcze w sierpniu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kolory. ja nie potrafie zrobic takiej listy, bo przerazilabym sie jakbym potem zobaczyla, ile rzeczy chcialabym (:

    OdpowiedzUsuń
  7. W H&M są ładne beżowe sweterki z rękawkiem 3/4 i złotymi guziczkami, możesz zobaczyć jeśli Cię to zainteresuje :)

    PS. Super blog :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie skomponowana całosc:) niby troche jesiennie a okulary dodaja słońca:)

    OdpowiedzUsuń