środa, 18 sierpnia 2010

Parę nowości








Po raz pierwszy zdecydowałam się na kupno innej biżuterii niż zegarek:). I w dalszym ciągu zastanawiam się czy dobrze zrobiłam, bo nigdy nie przepadałam za gadżetami zwisającymi z szyi..Trochę to niewygodne;). Ale perełki są bardo urocze i coś mi mówi, że będą mi służyć:). Kolejny, istotny element stroju to ten długi sweter w kolorze łososiowym:). I może nie ma w nim nic nadzwyczajnego, ale jestem nim zachwycona, bo zawiera to, co lubię najbardziej: PROSTOTĘ:).
W piątek wyruszam na zakupy:). Lista nie jest krótka ale liczę na to, że zdobędę to co chcę:).

Chciałam jeszcze polecić 2 książki, które będą przez najbliższy czas moimi lekturami:):
Nina Garcia "Klasyczna setka" i Izabela Jabłonowska "Ubierz się stylowo i modnie w uśmiech". Cieszę się na obydwa tytuły bo myślę, że fajnie jest mieć na swojej półce małą podpowiedź na temat mody i spojrzenie innej osoby na temat kobiety i tego, co powinna zawierać jej szafa:). Po przeczytaniu takich książek zupełnie inaczej patrzy się na to, co ma się w swojej garderobie, a czego rzeczywiście w niej brakuje:). Polecam bardzo gorąco:)!


Korale: H&M
Sweter: Vero Moda
Koszulka: River Island
Spodnie: Zara
Buty: H&M

11 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoja grzywke i sweterek :)jakis czas temu ja tez nie przepadalam za bizuteria -zaczelam niesmialo- wlasnie od perelek, a teraz ma tego cale pudlo i zamierzam jeszcze dokupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie taka prostota właśnie urzeka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetną fryzurę! a biżuteria potrafi fajnie odmienić nawet najprostszy strój, więc myślę, że dobrze było się przełamać=) ja natomiast nie mogę się przekonać do zegarków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie moge sie przekonac do bizuterii na szyje.. :) choc jestem zachwycona slynna sowa :) moze sie przekonam.. :)
    Bardzo fajny zestaw!:)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi sie strasznie podobaja buty,wow!!! A co do bizuteri to mam etapy gdy z domu nie wychodze bez kolczyków, albo etap gdy nosze tylko wisiory, ale zawsze musi byc jakiś gadżet!!! POZDRAWIAM i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz.
    Farbujesz włosy? Jeśli tak to jakiej farby używasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. farbuję, ale tylko u fryzjera i mam mieszankę farb na głowie, więc nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić jaki to kolor:D.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja lubię jak ona tak się trochę ciągnie :))no ale za długa być nie może wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz i masz świetną figurę..perełki wyglądają uroczo...mam podobną narzutkę i też ją kocham całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ten naszyjnik, ale był dla mnie za ciężki i za drogi.
    zestaw mi się baaardzo podoba :D
    a sweterek, zabrałabym ci go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia i jest to, co lubię najbardziej, masa pereł na szyi... geniusz!

    OdpowiedzUsuń