sobota, 28 sierpnia 2010

Porządki..

Sobota. A przyjęło się, że w każdą sobotę, każdy Polak sprząta;). Ja też postanowiłam zabrać się do pracy. Opróżniłam swoją szafę z rzeczy letnich, bo wątpię, żeby wróciły 35 stopniowe upały. I co się stało? Mam pustkę w szafie.. Latem nie mogłam upchać moich ubrań, a teraz mam pełno pustych wieszaków:(. Część rzeczy schowałam w kufrze, a niektóre dałam siostrze. Ale jest to powód, żeby ją zapełnić!! Ze względu na to, że ostatnio sprzedałam kilka rzeczy mogę tej jesieni zaszaleć:). Tak więc jutro wyruszam na poszukiwania torby, długiego swetra i jakiś bluzek (niestety musiałam zacząć robić listę potrzebnych rzeczy, bo jestem nieobliczalna jeśli mam na koncie pieniądze..a lista moich must have ma jakieś 3 strony a4;)).
Wrzucam zdjęcia mojej szafy po wielkim oczyszczaniu i ostatni set, jaki miałam okazję uwiecznić na zdjęciach:).





Buty - jakiś sklepik, nie pamiętam:(
Bluzka - VERO MODA
Spodnie - Pull&Bear

Moja, nieszczęsna, świecąca pustkami szafa:(:





7 komentarzy:

  1. zestaw bardzo mi się podoba :)

    szafa zaraz i się zapełni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz ja z przerazeniem mysle o chlodniejszych dniach nie mam zupelnie w co sie ubrac - ale jade we wrzesniu do londynu mam w planie zaszalec :) tylko nie mam listy, a kupowanie na lapu capu to nic madrego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie robiłam list, przez co wydalam mase pieniędzy na rzeczy, których nigdy nie ubierałam i oddawalam siostrze albo sprzedawałam. Od jakiegoś czasu robie listę to czego potrzebuje i chce i jest mi dużo latwiej:). Zachęcam więc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja szafa jest tak przepełniona, że za każdym razem jak ją otwieram obawiam się, że wszystko zaraz z niej wyleci ;) Też zbieram się do jej przeglądu a żeby było miejsce na nowe okazy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki :)

    zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna z Ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także muszę zrobić porządki w szafie i co nieco sprzedać na allegro :)

    OdpowiedzUsuń