niedziela, 22 sierpnia 2010

Black dress

Po pierwsze chciałam napisać, że nie mam nikogo kto zrobi mi fajne zdjęcia w plenerze:(. Sama muszę sobie radzić, przez co moje zdjęcia nie są takie fajne jak niektórych.. Zrobię wszystko, żeby zmienić to w najbliższym czasie!
A teraz przyjemności:D:




Kupiłam swoją pierwszą w życiu czarną sukienkę i chyba mogę ją nazwać "małą czarną";). Znalazła ją siostra w H&M, podczas dzisiejszego chodzenia po sklepach. Jest śliczna i jedyna w swoim rodzaju.. I mimo swojego eleganckiego wyglądu i żabotu, który też jest, wiem że będzie wiele okazji, aby ją założyć. To tyle o sukience:).
Jakiś czas temu pisałam o moich must have. Mam dwie rzeczy z listy:). Marynarkę i buty.


Marynarka jest spełnieniem moich "marynarkowych" marzeń i będę ją nosić tak często jak będzie to możliwe.


Butami jestem tak oczarowana, że trudno jest mi je zdjąć z nóg nawet w domu:). Zakupy były udane, a kiedy takie są czuję się usatysfakcjonowana i spokojna;).

Do tego kupiłam jeszcze granatowe spodnie w Zarze, czarny szal i koszuleczkę;). Oczywiście nie obeszło się bez wejścia do Douglasa, gdzie pani, która tam sprzedaje dała mi zniżkę!! Dzięki temu jestem posiadaczką przepięknej wody perfumowanej ESCADA Ocean Lounge. Śliczny, słodki zapach, na każdą porę roku:). To chyba wszystko, jeśli chodzi o zakupy.
Chciałam jeszcze dodać, że 11 września mam rozpoczęcie roku w MSKPU:( i powiem szczerze, że ta myśl mnie przeraża..
Od września (2 razy w tygodniu, na początku i na końcu tygodnia) na blogu zaczną się pojawiać wpisy o tym, co każda z nas powinna mieć w swojej szafie..może nie powinna ale byłoby fajnie gdybyśmy to miały:). Przykłady będę czerpać od samej siebie i z książek o których pisałam wcześniej. Mam nadzieję, że będzie się podobać i będzie przydatne:)..

Buty - PROMOD
Marynarka- H&M
Koszulka - H&M
Szal - H&M
Sukienka - H&M

14 komentarzy:

  1. Marynarka jest boska. Ogólnie ciuszki rewelacyjne.
    Nie wiem dlaczego ale nie wchodzą mi czasem komentarze u Ciebie. Do poprzedniego wpisu nie udało mi się wspomnianego zrobić.
    Nie wiem o co w tym chodzi ale słyszałam, ze niektórym się też to na blogspocie zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko cudowne..! Zazdroszczę..

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się twoja sukienka i marynara!

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ masz fajną blondi grzywę!! marynarka bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie zakupy które poczyniłaś bbbbb mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest cudna, szukałam jej w 2 H&M u siebie, ale wszędzie gdzie jest nie ma już rozmiaru 38 :( Mam jednak nadzieję, że jeszcze mi się gdzieś ją uda upolować...a butów Ci zazdroszczę, są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  7. nad tymi butami się własnie zastanawiam ! strasznie mi się podobają są takie delikantne , gratuluje wyboru !

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest sliczna, przydaloby sie pare fotek w naturalnym swietle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz prześliczną sukienkę i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie słabo, strasznie słabo zapowiadało się, na to, że będzie to fajny blog, ale niestety twoj styl jest nijaki,ubierasz jak tysiące dziwczyn na ulicy! Ba nawet śmiało mogę stwirdzić, że nawet troszkę jesteś do tyłu z tym co jest na czasie ! Śmieszne jest to, że ty chcesz doradzać innym żenada!

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację marynarka boska :)
    i
    buty, buty, buty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką prośbę: jeśli ktoś pisze coś na temat tego, że ubieram się jak tysiące innych dziewczyn, że nie mam własnego stylu, i inne tego typu opinie, to niech się przedstawi:). Byłoby miło wiedzieć, kim ten ktoś jest:). I jak tak bardzo się komuś nie podoba, to niech napisze "co powinien nosić stylista/stylistka?" bo widocznie są jakieś reguły, normy, których ktoś taki MUSI się trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz prześwietne włosy! ohh zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrazeniem! azczególnie Twojej grzywki i zegarka!:) Mozna wiedzieć skąd jest zegarek?
    A! I kolor włosów tez mnie zachwyca!!! Bardzo!
    Pewnie farbowane u fryzjera, zgadłam?

    OdpowiedzUsuń